ZÁKAZNICKÝ HELPDESK

Každá společnost, která poskytuje služby svým zákazníkům, se postupem času může dostat do stavu, kdy není schopna efektivně vyřizovat zákaznické požadavky, ať už jsou jakéhokoliv druhu. Emailová komunikace nestačí, jelikož zákazník nemá jednoznačný přehled o počtu a stavu aktivních požadavků. Obě strany jsou uvrhnuty v nejistotu, která může narušit vztahy.

Zákaznický helpdesk na míru

Řešením je vnést mezi požadavky řád. Zákazník má všechny požadavky přístupné na jedné obrazovce a na první pohled vidí, v jakém se nacházejí stavu a může k nim na jediný klik myší přidávat komentáře a dotazy. Navíc má přístup ke kompletní historii všech požadavků v archívu a má přehled kdo, kdy, proč … zkrátka vše potřebné pro rychlý i detailní přehled.

Výhody pro zákazníka

  • - možnost hlásit požadavky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu s jistotou doručení
  • - velmi jednoduchý a intuitivní způsob zadání požadavku
  • - manažer zadavatelů vidí požadavky všech zadavatelů za jeho firmu
  • - vždy dostupná historie i uzavřených požadavků
  • - možnost vyjádřit se k řešení (i s vyjádřením míry spokojenosti)
  • - využití centrálního rozcestníku (jedno místo) pro podporu více webových formulářů

 

  • - efektivnější a rychlejší vyřizování požadavků zákazníka (snižuje režijní náklady)
  • - požadavky lze přijímat z webu, z emailu či zadávat ručně přímo do systému s výhodou centrální evidence
  • - příjem požadavků od registrovaných, případně i neregistrovaných zákazníků
  • - znalostní báze eliminuje časté dotazy a pomáhá s odpovědí řešitelům
  • - specifická pole pro každou oblast (typ zařízení, sériové číslo, verze software … apod.)

Poskytovatel služeb s požadavky pracuje efektivně pomocí dynamických filtrů a snadno je předává na konkrétní řešitele, kteří mají oblast na starosti.

Nasazení helpdeskového systému eliminuje další nežádoucí jevy, jako je nejistota doručení naléhavého požadavku přes email či archivace všech změn a jejich rychlé dohledání. Helpdesk dokáže definovat priority, oblasti, reportuje vedoucím vytíženost řešitelů, vykazuje práci zákazníkům a vymezuje konkrétní atributy každého požadavku, aby jej bylo možno co nejdříve vyřešit.

Vyzkoušejte trial na
30 dní zdarma!

Novinky z helpdesku

Aegon
Chebská účetní
ČSOB Pojišťovna
Hilton
Joyce
LEONI
Petitpress
Saneca
Tendermarket
ÚJV ŘEŽ
Versino
ZZSJCK

Kontaktní informace

Adresa

ComArr, spol. s r. o.
Tolarova 291, 533 51 Pardubice
+420 466 889 111

Obchod

Pavel Novák
pavel.novak@taskpool.cz
+420 724 040 343

Podpora

Helpdesk
podpora@taskpool.cz
+420 607 100 739