Naše reference
Nejvýznamnější klienti využívající helpdesk TaskPool.
Chládek a Tintěra, a. s. (člen skupiny Enteria)
přední český stavební holding
- od 06/2019, správa požadavků na servisní činnost, facility management
- vlastní workflow, 3 klíčové oblasti, vlastní reporty
Univerzita Karlova – Přírodovědecká fakulta
nejprestižnější česká univerzita
- od 01/2012, IT helpdesk, task management, facility management
- pokročilá správa zodpovědnosti a zastupitelnosti řešitelů, helpdesk obsluhující cca 30 oblastí …
VARS BRNO a.s.
lídr v oblasti IT a GIS řešení pro dopravu
- od 11/2009, zákaznický helpdesk
- SMS notifikace, autotasky, LDAP přihlašování …
Aegis s.r.o.
vývoj software
- od 11/2010, zákaznický helpdesk a řízení přístupu zákazníků k projektům na míru
- nastavený helpdesk pro neomezené množství zadavatelů, rozcestník, SMS notifikace, reporty, šablony a filtry na zakázku …
American Chance Casinos a.s.
mezinárodní řetězec kasin
- od 08/2011, údržba hracích automatů, IT helpdesk
- nastavený helpdesk pro neomezené množství zadavatelů s přístupem do jednotlivých oblastí dle informací z active directory, rozcestník pro 16 oblastí, zakládání tasků přes e-mail …
CENTRA a.s.
komplexní služby ve správě nemovitostí
- od 12/2007, helpdesk pro správu budov, napojení na databázi ulic a čísel popisných, helpdesk pro neomezené množství zadavatelů …
COMES, spol. s.r.o.
outsourcing správ sítí
- od 06/2010, IT outsourcing helpdesk, správa reklamací
- helpdesk pro neomezené množství zadavatelů, provázání jednotlivých oddělení pomocí subtasků, pravidelné profylaxe, tisk dodacích listů …
ČSOB Poisťovna, a.s.
mezinárodní pojišťovací společnost
- od 12/2005, IT helpdesk, podpora vývoje software
- customizace na míru …
Grantová agentura České republiky
nezávislá státní instituce podporující základní vědecký výzkum v České republice
- od 03/2013, zákaznický helpdesk
- zadání požadavků pro podání grantů, odpovědi na časté dotazy,
Město Dvůr Králové
městský úřad
- od 03/2009, IT helpdesk
- reporty na míru, výkazy práce, znalostní báze, zobrazení vybraných činností v MS Outlook aj. …
Metropolnet, a.s.
poskytovatel kvalitních telekomunikačních služeb, IT outsourcing
- od 12/2004, IT outsourcing helpdesk
- standardní helpdeskové řešení
Petit Press, a. s. (SK)
vydavatelský dům – více než 30 regionální a centrálních periodik na SVK
- od 06/2009, IT helpdesk, task management, facility management
- jednoduché víceúrovňové přihlašování
ÚJV Řež, a.s. (Ústav pro jaderný výzkum)
špičková vědecko-výzkumná a inženýrská společnost
- od 12/2010, IT helpdesk, facility management
- výkazy práce, rozcestník, reporty …
Zdravotní záchranná služba JČK
organizace poskytující obyvatelstvu Jihočeského kraje zdravotní péči a další služby
- od 07/2013, IT helpdesk
- standardní konfigurace, reporty ...
Zentiva SK
přední poskytoval kvalitních a cenově dostupných léků
- od 11/2012, IT helpdesk
- eskalace, přihlašování LDAP, reporty ...
Žádost o soukromé DEMO
Kontaktní informace
Adresa
ComArr, spol. s r. o.Tolarova 291, 533 51 Pardubice
+420 466 889 111