Vnitrofiremní helpdesk

Se vzrůstajícím počtem požadavků (již od jednotek denně) mohou nastat problémy, kdy není jasně definován termín splnění požadavku, jeho vývoj, kdo všechno se na jeho řešení podílí, jeho historie a už vůbec chybí možnost reportovat souhrnné výsledky za předchozí období, jejichž absence může vést ke špatným strategickým rozhodnutím. Tento styl komunikace je zastaralý a neefektivní.

Vnitrofiremní centrální helpdesk

Ve většině firem stále probíhá správa jak externích, tak vnitrofiremních požadavků a jejich následné zprocesování pomocí emailu či dalších různých komunikačních kanálů. Řešení představuje moderní webový systém TaskPool, který slučuje všechny komunikační kanály do jednoho, čímž se všechny požadavky a úkoly stávají přehledné a centrálně evidované.

Vnitrofiremní helpdesk

Nejčastější bývá potřeba spravovat požadavky, například na IT oddělení, spojené s výkazy činnosti řešitelů. To vše (a mnoho více) bravurně zvládá systém TaskPool s modulem Helpdesk, který je na trhu již od roku 2005 a má tedy za sebou roky vývoje i mnoho získaných zkušeností zpětnou vazbou od svých četných zákazníků ze stovek realizací.


Vnitrofiremní helpdesk
Počet požadavků: neomezeně (od 1+ denně, ale lze obsloužit i 1000+ za den)
Počet uživatelů: neomezeně (běžně 10+, 100+ až 1000+ uživatelů HD)
Počet řešitelů: až neomezeně (1+, 10+, mohou být ale i 100+)
Počet oblastí: neomezeně (běžně 1+ až 10+)

Vnitrofiremní centrální helpdesk -
výhody našeho řešení

  • - rozcestník (centralizované místo navigující uživatele)
  • - nasazení na mnoho firemních procesů typu zadavatel – řešitel (neomezené množství oblastí samostatně konfigurovatelných)
  • - jednoduché přihlašování
  • - snadná správa znalostní báze
  • - SMS notifikace
  • - propracované SLA notifikace
  • - česká podpora přímo od výrobce

Vnitrofiremní centrální helpdesk -
hlavní principy

  • - helpdeskové rozhraní pro jednoduché zadání požadavku (plně přizpůsobitelné)
  • - rozcestník pro centrální přístup na helpdesk
  • - přístup k historii požadavků, více rolí zadavatelů
  • - snadná administrace uživatelů napojením na AD
  • - jednoduché přihlašování LDAP, SSO (i víceúrovňové)
  • - řešení pro více možností zadání požadavku (webový formulář, email, telefon, ručně)
  • - webové rozhraní systému TaskPool pro řešitele přístupné odkudkoliv
  • - podpora chytrých telefonů
  • - řízené role

Vnitrofiremní helpdesk - dokáže monitorovat a řídit tyto firemní procesy:

  • - IT helpdesk – kompletní podpora pro IT požadavky s vazbou na outsourcingové služby
  • - Task management - úkolování v rámci firmy/oddělení, evidence pohledávek, zakázek, reklamací, servisních činností
  • - Facility management – ostatní činnosti typu správa budov, zařízení či ostatní požadavky

Vyzkoušejte trial na
30 dní zdarma!

Novinky z helpdesku

Aegon
Chebská účetní
ČSOB Pojišťovna
Hilton
Joyce
LEONI
Petitpress
Saneca
Tendermarket
ÚJV ŘEŽ
Versino
ZZSJCK

Kontaktní informace

Adresa

ComArr, spol. s r. o.
Tolarova 291, 533 51 Pardubice
+420 466 889 111

Obchod

Pavel Novák
pavel.novak@taskpool.cz
+420 724 040 343

Podpora

Helpdesk
podpora@taskpool.cz
+420 607 100 739