Vyúčtování
U zákaznického helpdesku je samozřejmostí vykazování provedené práce, která následně slouží jako podklad k fakturaci. Řešitelé průběžně zaznamenávají konkrétní činnosti (např.: instalace Linuxu, profylaxe tiskárny, cestovné vč. ujetých km apod.) provedené pro konkrétní zákazníky.
Zahoďte kalkulačku a nechte TaskPool provádět vyúčtování provedených prací za Vás.
Abychom provedené práce správně vykázali, doporučujeme využít modul Vyúčtování. V tomto rozhraní dokážeme vybrat konkrétní činnosti v konkrétní oblasti (např.: pool: Servis) za konkrétního zákazníka a v konkrétním časovém období (např.: minulý měsíc). Následně vybereme všechny (nebo jenom některé) záznamy času, které chceme zahrnout do vyúčtování. Lze provést také jejich korekci (změnit konkrétní časový záznam z 2 na 1 hod apod.) ještě před uzavřením vyúčtování.
Poté již stačí pouze vytisknout odpovídající předdefinovanou sestavu, např.: Podklad k likvidaci či Předávací protokol a je hotovo. Modul Vyúčtování tak jednoduše slouží pro generování jak vnitrofiremních reportů, tak i sestav pro zákazníka. Ten si navíc může průběžně sledovat čerpání paušálu přímo na helpdesku on-line.
Nejčastější využití:
- - měsíční uzávěrky
- - kontrola projektů
- - průběžná kontrola stavu prováděných prací
- - reporty prací do a nad rámec paušálu
Žádost o soukromé DEMO
Kontaktní informace
Adresa
ComArr, spol. s r. o.Tolarova 291, 533 51 Pardubice
+420 466 889 111