Servisní smlouva

Chcete se zařadit mezi naše TOP zákazníky? Nestačí Vám běžné záruky podpořené roky praxe? Chcete mít garanci opravy systému uzavřenou písemně? Jsme připraveni s Vámi uzavřít servisní smlouvu v takovém znění, kdy budou obě strany spokojeny.

Co servisní smlouvou získáte

  • - garanci provedení opravy ve smluveném čase
  • - nadstandardní vyřízení požadavků
  • - přístupové údaje na helpdesk
  • - nárok na nahrání nové verze (včetně práce spojené s upgradem)
  • - řešení problému vzdáleným přístupem bez nákladů na cestovné
  • - konzultace k novým vlastnostem a funkcím
Jaké podmínky Vám nabízíme

Servisní smlouva se uzavírá písemně (vzor smlouvy na služby je ke stažení v dokumentech). Před podpisem si vyberete úroveň poskytované služby (2BD, NBD či 6h) - liší se v časech pro odstranění incidentu.

Smluvní podmínky Závažnost incidentu (reakce/odstranění) Měsíční platba
Kritická Vysoká Střední Nízká
Standard 2BD / 5BD 3BD / 7BD 5BD / 10BD 10BD / 20BD 15% z licencí ročně
(základní podpora)
2BD 4 hod / 2BD 8 hod / 3BD NBD / 5BD NBD / 15BD Kč 1.120 + 28 / řeš.
€ 42 + 1 / řeš.
NBD 4 hod / NBD 8 hod / 2BD NBD / 4BD NBD / 8BD Kč 2.520 + 28 / řeš.
€ 100 + 1 / řeš.
6H 2 hod / 6 hod 4 hod / NBD NBD / 2BD NBD / 4BD Kč 4.620 + 28 / řeš.
€ 185 + 1 / řeš.

Vysvětlivky

  • - NBD (next business day) - reakce nebo odstranění do konce příštího pracovního dne
  • - 2BD – reakce nebo odstranění do konce druhého pracovního dne apod.
  • - Čas se počítá v pracovní době, tedy v pracovní dny od 8:00 do 17:00
Servisní smlouvu můžete uzavřít kdykoliv v průběhu užívání systému TaskPool a zajistit si tak prioritu Vašich požadavků na provoz systému TaskPool.

Žádost o soukromé DEMO

Aegon
COOP
ČSOB Pojišťovna
Hilton
Joyce
LEONI
KLEIN
UK
Petitpress
Saneca
Cemex
ÚJV ŘEŽ
Versino
ZZSJCK
CENTRA
DHL

Kontaktní informace

Adresa

ComArr, spol. s r. o.
Tolarova 291, 533 51 Pardubice
+420 466 889 111

Obchod

Pavel Heřman
obchod@taskpool.cz
+420 724 040 343

Podpora

Helpdesk
podpora@taskpool.cz
+420 607 100 739