Servisní smlouva
Chcete se zařadit mezi naše TOP zákazníky? Nestačí Vám běžné záruky podpořené roky praxe? Chcete mít garanci opravy systému uzavřenou písemně? Jsme připraveni s Vámi uzavřít servisní smlouvu v takovém znění, kdy budou obě strany spokojeny.
Co servisní smlouvou získáte
- - garanci provedení opravy ve smluveném čase
- - nadstandardní vyřízení požadavků
- - přístupové údaje na helpdesk
- - nárok na nahrání nové verze (včetně práce spojené s upgradem)
- - řešení problému vzdáleným přístupem bez nákladů na cestovné
- - konzultace k novým vlastnostem a funkcím
Jaké podmínky Vám nabízíme
Servisní smlouva se uzavírá písemně (vzor smlouvy na služby je ke stažení v dokumentech). Před podpisem si vyberete úroveň poskytované služby (2BD, NBD či 6h) - liší se v časech pro odstranění incidentu.
Smluvní podmínky | Závažnost incidentu (reakce/odstranění) | Měsíční platba | |||
Kritická | Vysoká | Střední | Nízká | ||
Standard | 2BD / 5BD | 3BD / 7BD | 5BD / 10BD | 10BD / 20BD | 15% z licencí ročně (základní podpora) |
2BD | 4 hod / 2BD | 8 hod / 3BD | NBD / 5BD | NBD / 15BD | Kč 1.120 + 28 / řeš. € 42 + 1 / řeš. |
NBD | 4 hod / NBD | 8 hod / 2BD | NBD / 4BD | NBD / 8BD | Kč 2.520 + 28 / řeš. € 100 + 1 / řeš. |
6H | 2 hod / 6 hod | 4 hod / NBD | NBD / 2BD | NBD / 4BD | Kč 4.620 + 28 / řeš. € 185 + 1 / řeš. |
Vysvětlivky
- - NBD (next business day) - reakce nebo odstranění do konce příštího pracovního dne
- - 2BD – reakce nebo odstranění do konce druhého pracovního dne apod.
- - Čas se počítá v pracovní době, tedy v pracovní dny od 8:00 do 17:00
Servisní smlouvu můžete uzavřít kdykoliv v průběhu užívání systému TaskPool a zajistit si tak prioritu Vašich požadavků na provoz systému TaskPool.
Žádost o soukromé DEMO
Kontaktní informace
Adresa
ComArr, spol. s r. o.Tolarova 291, 533 51 Pardubice
+420 466 889 111